بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران .

بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران

بریتنی اسپیرز فاش می‌کند که محافظه‌کاری او را از تجارت موسیقی ترسانده است

 

این خواننده پس از پایان کنسرتش در ماه نوامبر در پستی اینستاگرامی دلایل خود را برای عدم آمادگی برای بازگشت به تجارت موسیقی فاش کرد.

او در یادداشتی طولانی که به صورت اسکرین شات به اشتراک گذاشته شد، گفت: «می‌خواستم خوب باشم، اما کاری که با قلبم کردند نابخشودنی بود. برای اجرای آهنگ های جدید و ریمیکس آهنگ های قدیمی ام 13 سال مهلت خواستم... و هر بار به من می گفتند "نه".

ترتیبات حقوقی بحث برانگیز تقریباً 14 سال زندگی او را کنترل کرد و حق تصمیم گیری اساسی در مورد امور مالی، شغلی و زندگی شخصی را از او سلب کرد.

او نوشت: "این مجموعه ای بود که باعث شکست من شود." «زمان زیادی برای خجالت کشیدن و تحقیر من تلف می‌شود و فکر می‌کنم اکنون برای بیشتر افراد عجیب به نظر می‌رسد که چرا دیگر حتی موسیقی‌ام را اجرا نمی‌کنم. مردم هیچ تصوری از کارهای وحشتناکی که شخصاً با من انجام شده را ندارند ... و آنچه را که من از سر گذرانده ام از مردم و تجارت می ترسم. آنها واقعاً به من صدمه زدند.

 

دیگر انجام ندادن موسیقی من راهی برای گفتن "لعنت به تو" است، در حالی که با نادیده گرفتن کار واقعی من واقعاً به نفع خانواده من است."

اسپیرز این بیانیه را به همراه مجموعه ای از تصاویر گرافیکی در مورد دعا به اشتراک گذاشت. سه تصویر پایانی اسکرین شات های یادداشت های او هستند که در آن او همچنین از از دست دادن ایمان خود صحبت می کند.

او می نویسد: «سه سال پیش تجربه ای داشتم که در آن دیگر به خدا ایمان نداشتم. از هر زاویه ای من بی دلیل آسیب می دیدم و خانواده ام به من صدمه می زدند. من در حالت شوک فرو رفتم و روشی که با آن کنار آمدم انکار ساختگی بود. واقعا زیاد بود سپس به دور کامل آمد و قلبم بر من مسلط شد و من یک شیر بودم.»

بیوگرافی و عکس قبل «برفین اوزک»

او همچنین در مورد اهداف خود برای سال 2022 می نویسد: "هدف من برای این سال این است که کمی بیشتر به خودم فشار بیاورم و کارهایی انجام دهم که من را می ترساند اما نه خیلی زیاد. من می‌دانم چه چیزی مرا خوشحال می‌کند و برایم شادی می‌آورد و سعی می‌کنم در مکان‌ها و افکاری که به من امکان می‌دهد آن را تجربه کنم، مراقبه کنم.»

پست او در حالی منتشر می شود که وکلای مدافع پدرش از او خواسته اند که به پرداخت هزینه های قانونی خود ادامه دهد و مدعی شده اند که او برای محافظت از او در برابر "احزاب فرصت طلب و کاملاً منفعت طلب" "گام برداشته است".


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۹:۲۴ توسط:اهورا موضوع: اخبار داغ نظرات (0)