بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران .

بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران

الهام اخوان بازیگر سریال آفتاب پرست به همراه مادر , پدر و خواهرش


تصاویری از الهام اخوان در کنار خانواده اش

عکس پدر و مادر الهام اخوان
خواهر الهام اخوان
درباره سریال آفتاب پرست بیشتر بدانید
«آفتاب‌پرست» از آن سریال‌هایی است که اصلا از مخاطب خودش فرصت گدایی نمی‌کند؛ این سریال از همان قسمت اول شروع درخشانی دارد و آن چیزی را که از یک اثر کمدی انتظار دارید به شما می‌دهد: خنده، خنده و خنده.

به گزارش فرارو، کارگردان این سریال برزو نیک‌نژاد است که سریال‌هایی مثل «دردسر‌های عظیم» و «پنچری» را در کارنامۀ خودش دارد. نویسندگی سریال را هم امیر برادران به عهده دارد که درخشان‌ترین اثرش فیلمنامۀ فیلم سینمایی «هزارپا» بوده است. بازیگران اصلی سریال هم نام‌های آشنا و خوش‌سابقه‌ای هستند که از بین آن‌ها می‌توان به پژمان جمشیدی، حمیدرضا آذرنگ، باران کوثری و گوهر خیراندیش اشاره کرد.

اسامی بازیگران سریال مستوران با نقش

آفتاب پرست
داستان فیلم در قسمت اول دو ماجرای متفاوت را پی‌گیری می‌کند که قطعا در قسمت‌های بعدی با هم ارتباط واضح‌تری پیدا خواهند کرد. یک طرف ماجرای یک خبرنگار جسور با بازی باران کوثری را می‌بینیم که با شور و هیجان به دنبال افشاگری فساد‌های اقتصادی است. او سرش درد می‌کند برای دردسر و به همین خاطر مشکلاتی هم برای پیش می‌آید، اما اهل دست برداشتن از هدفش نیست

سریال آفتاب پرست
اما ماجرای اصلی‌تر مربوط به دو رفیق خلافکار و عشق لات‌بازی به نام‌های جمال (پژمان جمشیدی) و منوچ (حمیدرضا آذرنگ) است که تصمیم گرفته‌اند سطح خفت‌گیری‌شان را بالاتر ببرند و فقط سراغ آدم‌های خیلی پولدار بروند. به همین خاطر منوچ لباس زنانه می‌پوشد و کنار خیابان می‌ایستد. برنامۀ آن‌ها در ابتدا خوب پیش می‌رود و یک پورشه منوچ را سوار می‌کند. جمال هم با موتور دنبال آن‌ها راه می‌افتد تا در فرصت مناسب خفت‌گیریشان را انجام بدهند. اما پلیس سر می‌رسد و این دو نفر دستگیر می‌شوند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۰:۴۱ توسط:اهورا موضوع: بیوگرافی نظرات (0)