بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران .

بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران

با تشدید نظارت های انتخاباتی، برتری مکرون بر لوپن تثبیت می شود

شش روز پس از دور دوم انتخابات که تصمیم می‌گیرد چه کسی کاخ الیزه را برای پنج سال آینده اشغال کند، همه 16 نظرسنجی که از زمان رای‌گیری دور اول در 10 آوریل انجام شده است، رئیس فعلی را بین 7 تا 12 درصد جلوتر نشان می‌دهد.

هر دو نامزد قبل از مناظره تلویزیونی در روز چهارشنبه برنامه های سبکی را انتخاب کرده اند که می تواند برای مبارزات انتخاباتی حیاتی باشد: در سال 2017، زمانی که آخرین بار در این مرحله با هم روبرو شدند، عملکرد ضعیف لوپن به طور گسترده باعث شکست او در دور دوم شد.
لوپن روز دوشنبه اصرار داشت که این بار آمادگی بهتری دارد. او در کمپین انتخاباتی در نرماندی گفت: «امیدوارم این یک تقابل واقعی ایده‌ها باشد و نه توالی اخبار جعلی و توهین‌آمیز مانند آنچه در هفته گذشته شنیده‌ام.

 

ماکرون همچنین ابراز اطمینان کرد و یکشنبه شب به شبکه تلویزیونی TF1 گفت که معتقد است "پروژه ای برنده دارد که شایسته شناخته شدن است - و این احساس که در سمت راست افراطی، برنامه ای وجود دارد که شایسته توضیح است".

کمپین دور اول رهبر Rassemblement National (تظاهرات ملی)، با تمرکز بر مسائل هزینه زندگی، موفق شد شکاف اولیه بین او و مکرون را به شدت کاهش دهد و 23.1 درصد از آرا را در مقابل 27.8 درصد به دست آورد.

تحلیلگران می‌گویند که با تلاش طولانی برای سم‌زدایی از حزبش و ملایم‌تر کردن وجهه‌اش، سرانجام به ثمر نشست، لوپن همچنین توسط رقیب راست افراطی دور اول خود، کارشناس تلویزیونی بیگانه‌هراسی، اریک زمور، که توجه رسانه‌ها را منحرف کرد، محافظت شد.

اما نظرسنجی‌ها حاکی از آن است که بررسی دقیق‌تر دور دوم سیاست‌های اقتصادی، رفاهی، مهاجرتی، خارجی و محیط‌زیست او - همراه با حملات جدید و دقیق‌تر تیم ماکرون - ممکن است شتاب او را کاهش داده باشد.

برخی از نظرسنجی‌ها بلافاصله قبل از دور اول نشان می‌دهند که ماکرون در دور دوم در برابر لوپن با اختلاف سه امتیاز و در حاشیه خطا پیروز شد. پیشتازی پیش‌بینی‌شده رئیس‌جمهور اکنون به طور میانگین هشت یا نه امتیاز در نظرسنجی‌ها است، در حالی که ردیاب روزانه ایپسوس پیروزی 56 تا 44 درصدی را پیش‌بینی می‌کند.

حلقه زیبای الماس نشان هدیه بن افلک برای جنیفر لوپز

رسانه‌ها به درخواست اخیر لوپن برای «نزدیکی استراتژیک» با مسکو پس از جنگ با اوکراین، قول او برای حذف توربین‌های بادی موجود و ممنوعیت استفاده از توربین‌های جدید و پیشنهاد او برای ممنوعیت حجاب اسلامی در اماکن عمومی اشاره کرده‌اند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۵:۲۰ توسط:اهورا موضوع: اخبار داغ نظرات (0)