بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران .

بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران

ماجرای دوست دخترهای دی کاپریو

 

لئوناردو دی‌کاپریو ۴۷ سال دارد، اما به علاقه شدیدش به زنان جوان‌تر از خود شناخته می‌شود هیچ یک از زنانی که با او رابطه داشتند، بیش از ۲۵ سال سن نداشته‌اند و متوسط سن آن‌ها نصف سن این بازیگر بوده است. در جشن تولد ۲۵ سالگی کامیلا مورونه نامزد متاخر لئوناردو دی‌کاپریو، کاربران شبکه های اجتماعی از نزدیک شدن پایان رابطه او و دی‌کاپریو حرف زدند.

 

روزنامه خراسان در یادداشتی به قلم  دکتر حسین محرابی، روانشناس به استقبال این پرسش که دلیل این رفتار عجیب دی‌کاپریو چیست رفته است. لازم به ذکر است که انتشار این گزارش از رسانه «برترین‌ها» به نشانه تایید آن نیست و صرفا بازخوانی آن است.

 
چهره جدید گلوریا هاردی بعد از شایعه دومین بارداری اش در جشنواره فجر

انتشار یک نمودار از روابط این بازیگر آمریکایی که همیشه تا قبل از 25 ساله‌شدن طرف‌مقابل تصمیم به ترک آن‌ها می‌گیرد، نشان‌دهنده ابتلایش به چندین اختلال روان‌شناسی است.

برنده اسکار، سه جایزه گلدن‌گلوب و ... که یکی از ثروتمندترین بازیگران جهان محسوب می‌شود، در آستانه تولد 25 سالگی دختری که با او ارتباط داشته، تصمیم به جدایی گرفته است. بعد از این ماجرا و در شبکه‌های اجتماعی جهان، نموداری از روابط او منتشر شده که نشان می‌دهد در این سال‌ها با 8 نفر ارتباط داشته و همه آن‌ها را تا قبل از 25 ساله شدن، ترک کرده است. اما چرا یک فرد، در دام چنین مشکلی می‌افتد؟

 

 
تنوع‌طلبی و عقده‌گشایی از حقارت‌ها
امیال و نیازهای طبیعی انسان‌ها یک امر ذاتی است که در همه افراد به اندازه‌های متفاوت وجود دارد و از آن جا که هرکدام از امیال طبیعی انسان اگر از حد طبیعی فراتر برود تبدیل به اختلال می‌شود، می‌توان به طور مشخص درباره تنوع‌طلبی هم این موضوع را مطرح کرد. حال این که چه عواملی باعث افراطی‌گری و بروز این اختلال پرآسیب می‌شود، موضوعی است که در ادامه به آن می‌پردازیم. دوره کودکی و سبک تربیتی به عنوان یکی از مولفه‌های تاثیرگذار در بروز اختلالات بزرگ سالی، امری بدیهی است و در ادامه آن نحوه گذر از دوره پر هیجان نوجوانی می‌تواند زمینه ساز اتفاقات مثبت و منفی زیادی در طول زندگی بعدی فرد بشود. البته با لحاظ کردن این موارد و تاکید بر این نکته که از نظر تخصصی هیچ‌گاه نمی‌توان بر اساس چند اتفاق، تشخیص قطعی اختلال را برای فردی مطرح کرد، می‌توان به متغیرهایی که بیشتر جنبه اختلالات روانی را مطرح می‌کند اشاره کرد؛ مواردی مانند اختلال شخصیت نمایشی، عقده‌گشایی از حقارت‌ها و ...  که احتمالا «دی‌کاپریو» بر اساس وجود نشانه‌ها به آن‌ها مبتلا باشد.

 

ناتوانی در مدیریت وسوسه‌ها
ممکن است جایگاه شغلی وی هم به‌عنوان یک عامل مهم در تکرار این ماجرا باشد. دی‌کاپریو  ۴۷ ساله به‌عنوان یک بازیگر مطرح مورد توجه مخاطبان آن جامعه است و به‌طور طبیعی ممکن است افراد زیادی از طبقات مختلف اجتماعی تمایل به نزدیک شدن به او را داشته باشند و این موضوع موجب وسوسه وی می‌شود که ناتوانی‌اش در مدیریت آن، واضح به نظر می‌رسد. احتمالا یکی دیگر از مواردی که باعث وقاحت بیش از حد این بازیگر شده، بافت فرهنگی‌و‌اعتقادی جامعه‌اش است که با از بین‌بردن قبح موضوع باعث تکرار این اتفاق شده است.

 

اعتیاد رفتاری و مسئولیت‌پذیر نبودن
زمانی که فرد از یک رفتار اشتباه ، احساس خوشایندی را دریافت کند، احتمال این که مجدد همان کار را انجام بدهد افزایش پیدا می‌کند و این زنجیره در نهایت به اعتیاد رفتاری می‌رسد که آرامش را از زندگی فرد خواهد گرفت. نکته مهم و پایانی این که این احتمال هم وجود دارد که پایان رابطه همیشه به خواست این بازیگر نبوده و چه بسا طرفین وقتی با رسیدن به سن 25 سال و عبور از هیجان‌خواهی‌های جوانی کمی‌واقع بینانه‌تر به این رابطه فکر می‌کنند، متوجه ناپایداری رابطه و مسئولیت‌پذیرنبودن این بازیگر شده و خواستار ترک رابطه می‌شوند. واضح است که اگر او هرچه زودتر برای درمان این اختلال تلاش نکند، افسردگی، اضطراب، احساس پوچی و ... در کمین اش خواهد بود.

واکنش کاربران چیست؟
رضا حاجیلو در رشته توئیتی پر بازخودر و نسبتا جنجالی به این موضوع پرداخته و می‌نویسد: این‌که لئوناردو دی‌کاپریو وقتی دوست‌دخترهاش به بیست و پنج سالگی می‌رسن ازشون جدا می‌شه، نشون می‌ده چه‌قدر این بازیگر توانا نگاهی ابزاری و تحقیرآمیزی به زنان داره. دقیقا نگاهی که زن رو یک انسان نمی‌دونه، بلکه همچون وسیله‌ای می‌بینه که تا ۲۵ سالگی گارانتی لذت‌دهی و کام‌جویی داره!

مثل ماشینی که فقط ۱۰ سال اول عمرش خوب میرونه یا تلفن همراهی که تا پنج سال اول آپدیته، این تفکر دی‌کاپریویی هم می‌گه زن فقط تا ۲۵ سالگی موجب لذت و سرگرمیه و بعد از اون زن قراضه و به‌درد نخوره. ترویج این تفکر به‌خصوص از سوی چهره‌ای همچون دی‌کاپریو لطمه بزرگی به روابط انسانی و به‌ویژه زن‌ها وارد می‌کنه.

زن‌ستیزی، زن‌ستیزیه. محکومه و غیر قابل قبول. خدشه‌دار شدن کرامت زنان شوخی بردار نیست. سعی نکنید رفتار متحجرانه شخصیت محبوب‌تون رو نرمالایز کرده و گوگولی و نایس جلوه بدید.

 

جورج در پاسخ به این رشته‌توئیت نوشت: چهل تا دوست‌دختر عوض کرده هیچکدوم مشکلی با این قضیه نداشتن. از تو باید اجازه بگیره با کی رابطه داشته باشه؟


نادر معتقد است: طرف خودش می‌دونه وقتش و ثروتش و شهرتش با چه کسی با چه شرایطی بگذرونه!


اولیور: خب به نظر شما اون دخترایی که بخاطر پول دی‌کاپریو باهاش دوست می‌شن نگاه ابزاری ندارن؟!


و دیدگاه سجاد: یکی پسر قد بلند دوست داره، یکی دختر لاغر، یکی پارتنر درونگرا و دیگری پارتنر جوون زیر ۲۵ سال. خسته نشدید از این همه سفسطه؟


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۶:۳۳ توسط:اهورا موضوع: بیوگرافی نظرات (0)