بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران .

بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران

تیپ خاص کتایون ریاحی در کنسرت علی زندوکیلی

 
تیپ کتایون ریاحی در کنسرت زندوکیلی
در این ویدئو تیپ کتایون ریاحی در کنسرت علی زندوکیلی مشاهده می کنید

ویدئویی از تیپ خاص خانم ریاحی در یک کنسرت

واکنش تند کتایون ریاحی به اظهارات رضا کیانیان درباره «می‌تو»

کتایون ریاحی به اظهارات رضا کیانیان درباره جنبش می تو واکنش نشان داد.

رضا کیانیان درباره جنبش می تو و زنان سینماگر در ایران و حواشی مربوط به فرهاد اصلانی گفت: آن خانم رفته خارج از کشور آبروی بازیگر مهم و تاثیرگذاری را برده است. اصلا باید تحت تعقیب قرار بگیرد،چون آبروی کسی را برده؛ در حالی که هنوز ثابت نشده است. او همچنین بیان کرد که جنبش می تو باید مقابل کتایون ریاحی می ایستاد چون به سعید پورصمیمی تهمت زده.

کتایون ریاحی هم امروز در استوری نوشت:‌ به موقع جواب کیانیان را می‌دهم!

اسامی بازیگران سریال مستوران با نقش

واکنش کتایون ریاحی
واکنش سمیه میرشمسی به صحبت های رضا کیانیان
آقای کیانیان، در مصاحبه با روزنامه اعتماد گفته بودید که معتقدید باید حکم تعقیب من را صادر کنند، بسیار هم عالی. اما خواستم در جریان باشید من یک فرد حقیقی با آدرسی مشخص و در دسترس هستم. احتیاج به تعقیب نیست. شما و همکاران‌تان هم قاضی نیستید که حکم صادر کنید.

چند نکته را خدمت‌تان توضیح دهم:

در وهله اول شاید توضیح واضحات باشد ولی من فکر می‌کنم به‌طور کلی اظهارنظر از روی «ناآگاهی» اشتباه‌ است، مخصوصا از طرف شخصی در جایگاه شما که سری در سرها دارید و در دسته هنرمندانید و مسوولیت‌تان نسبت به پیرامون‌تان بالاست.

سمیه میرشمسی
اما متاسفانه در اظهار نظرتان نه تنها بی‌مسوولیت بودید، بلکه طرز فکرتان با تاریک‌ترین بخش تفکر مردسالارانه ارباب جمشیدی یکی است. در وهله بعد، کلیت جنبش «می‌تو» بر پیدا شدن راهی برای قربانیان تعرض و تجاوز جنسی در بازگویی روایت‌شان است. در این جنبش، اصل اساسی «همدلی منحصر به‌فرد قربانیان در اجتماع با یکدیگر» است و اعتقاد بر این است که این همدلی، تاثیر بسزایی در کاهش چرخه خشونت خواهد داشت.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۵:۳۶ توسط:اهورا موضوع: بیوگرافی نظرات (0)