بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران .

بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران

توضیح بهنوش بختیاری درباره تبلیغات جنجالی اش که سر و صدای زیادی کرد

تبلیغ جنجالی بهنوش بختیاری بازیگر
توضیح بهنوش بختیاری درباره تبلیغات داروی ضدکرونا،گوشت نخوردن و ویدیوی تبلیغ عطر . در این ویدئو ماجرای تبلیغ جنجالی بهنوش بختیاری را می بینید

دستمزد بازیگران برای حضور در برنامه‌های تبلیغاتی بسیار بالاتر از دستمزدشان برای کارهای هنری است، حتی بعضا چند برابر دستمزد شرکت در یک فیلم سینمایی را طلب می‌کنند که منطقی هم هست. در همه جای دنیا همین است. بعضی از چهره‌ها هم بخشی از دستمزدشان را در قالب مشارکت در سود دریافت می‌کنند که این هم یک عرف جهانی است.

ناظر پارلمانی همایش آیندهٔ اروپا

«بهنوش بختیاری» سال هاست که‌در سینما و تلویزیون فعالیت هنری انجام می‌دهد و اکنون کمترین هنردوستی است که‌او را نشناسد. بختیاری با این که‌از بازیگران خوب و بنام تلویزیون است اما در دوره‌هایی به‎دلیل یک‎سری حاشیه‌، سر و صداهایی به‌پا کرده‌است.

تبلیغ جنجالی بهنوش بختیاری بازیگر
مثلا همین چند وقت پیش بود که تیزر تبلیغاتی عجیب خانم بازیگر باعث تعجب همه‌مان شد؛ حرکات عجیب و غریب خانم بازیگر برای تبلیغ یک برند عطر و ادکلن، در این تیزر همه‌را حیرت زده‌کرد. مدیر برنامه‌او در گفت وگو با خبرنگار ما هزینه‌حضور در برنامه‌تبلیغاتی بختیاری را در تهران مبلغی در حدود هفت تا هشت میلیون تومان اعلام می‌کند و می‌گوید:حضور ایشان در مشهد ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان برایتان آب می‌خورد.

تبلیغات بازیگران
نوید محمدزاده یک میلیارد و دویست

یک سری منابع نسبتاً آگاه هم گفته‌اند که قرارداد محمدزاده با سن ایچ گسترده‌تر از همین یک تیزر است و دستمزداش هم بین یک میلیارد و ۲۰۰ تا یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است. همین یک فاکتور می تواند حضور او را در یک آگهی تلویزیونی را کاملاً توجیه کند، حتی اگر این آگهی، کپی نه چندان حرفه‌ای از یک تیزر خارجی باشد و خیلی‌ها چنین حضوری را با رویه کلی محمدزاده متناسب ندانند.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۰:۰۶ توسط:اهورا موضوع: اخبار هنرمندان نظرات (0)