بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران .

بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران

شهره موسوی نایب رئیس فدراسیون فوتبال با اتهام کلاهبرداری بازداشت شد !

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، ۲۷ فروردین با قرار وثیقه ۱۸۰۰ میلیارد تومانی شهره موسوی نایب رئیس فدراسیون فوتبال با اتهام کلاهبرداری بازداشت شد !

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما گفته است که همسر او به نام فریدون قربانیان پیش از این به‌عنوان متهم ردیف اول این پرونده بازداشت و با قرار وثیقه مشابهی روانه زندان شده بود. با جزییات خبر بازداشت شهره موسوی نایب رئیس فدراسیون فوتبال همراه فیگار باشید.

ماجرا کلاهبرداری مهدی قائدی
شکایت محسن بنگر
به گفته این منبع آگاه، بازداشت خانم موسوی توسط وزارت اطلاعات و در خصوص پرونده «کثیرالشاکی رمزارز کینگ مانی» صورت گرفته است.

این منبع آگاه در ادامه از پرونده رمز‌ارز کینگ مانی به‌عنوان «بزرگترین پرونده کلاهبرداری در حوزه ارز‌های دیجیتال» نام برده که توسط یک شرکت «بازاریابی شبکه‌ای شناخته‌شده» در سطح کشور فعالیت کرده است.

شهاب تیام خواننده معروف لس‌ آنجلسی به ایران بازگشت

بر اساس این گزارش تاکنون بیش از سه‌هزار مال‌باخته در این پرونده کلاهبرداری ثبت شکایت کرده‌اند و چندین هزار میلیارد تومان از شهروندان کلاهبرداری شده است.

خبرگزاری تسنیم پیشتر در گزارشی که اواسط مهر سال گذشته منتشر کرده بود از سکوت فدراسیون فوتبال ایران درباره حواشی فعالیت‌های اقتصادی خانم موسوی و همسرش انتقاده کرده

و دلیل عدم همراهی نایب رئیس فوتبال ایران با تیم ملی بانوان در مسابقات انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۲ آسیا در ماه شهریور در سفر ازبکستان را، ممنوع‌الخروجی او اعلام کرده بود.

اما نایب رئیس فوتبال ایران در پاسخ به شبهات در این باره «کسالت همسرش» و «مشغله کاری در فدراسیون» را دلیل سفر نکردن به تاشکند عنوان کرده بود.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۳:۰۵ توسط:اهورا موضوع: اخبار داغ نظرات (0)