بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران .

بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران

عکس های یلدایی سوگل طهماسبی با لباس زیبا

 
عکس یلدایی سوگل طهماسبی بازیگر
سوگل طهماسبی با انتشار عکس های زیر نوشت:

یلدا

شب یلدا شب بزم و سرور است , شبی طولانی و غمها بدور است

سوگل طهماسبی زادهٔ ۲۵ بهمن ۱۳۶۴ در اصفهان بازیگر ایرانی تئاتر، سینما و تلویزیون است و دارای اصالتی بختیاری است. وی بزرگ شدهٔ اهواز و دارای فوق دیپلم گرافیک است. سال اول دبیرستان در اهواز موفق به دریافت جایزه از جشنوارهٔ تئاتر استان می شود.

بازیگر معروف
داور این جشنواره مریم معترف بود و کیانوش عیاری نیز در این جشنواره حضور داشت که سوگل طهماسبی برای بازی در سریال روزگار قریب، به عنوان نخستین تجربهٔ حرفه ایِ بازیگری اش، انتخاب می شود.وی همچنین در ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار، بخاطر حضور در فیلم هنگامه موفق به کسب دیپلم افتخار بازیگری شد.

سوگل دو خواهر بنام ساغر و سحر و یک برادر بنام سینا دارد ، پدرش استاد مینیاتور بود که فوت کرده وبعد از آن با مادرش زندگی میکرد. به بهانه عکس یلدایی سوگل طهماسبی درباره او بیشتر صحبت می کنیم.

بیوگرافی (یزید ابو لیلی) دروازه بان اردنی

سوگل طهماسبی فعالیت هنری و بازیگری خود را از سال ۱۳۸۱ با بازی در مجموعه روزگار قریب ساخته کیانوش عیاری آغاز نمود. سوگل با بازی در سریال فاصله ها در سال ۱۳۸۹ توانست به شهرت برسد و بسیار دیده شد.

می گوید مهاجرت در ۱۶ سالگی به تهران بزرگترین تصمیم زندگی ام بود سال های اول در خانه خواهر زندگی می کردم، بعد از قبولی در دانشگاه و دوران دانشجویی مستقل شدم، مدتی بعد از فوت پدر، مادرم هم به تهران آمد و با هم زندگی کردیم.

بازیگر جوان
ازدواج

او در مرداد ۹۸ با انتشار پستی خبر از ازدواجش داد. سوگل طهماسبی صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی از دستش در کنار دست همسرش در حرم امام رضا (ع) به روز کرد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۶:۱۹ توسط:اهورا موضوع: اخبار هنرمندان نظرات (0)