بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران .

بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران

بیوگرافی «علی لطیفی» سرمربی تیم رایکا بابل و همسرش

بیوگرافی علی لطیفی 
علی لطیفی 1 اسفند سال 1354 متولد شد. او فوتبالیست و مربی و سرمربی تیم های مختلف لیگ و دسته یک می باشد. از زندگی شخصی و میزان تحصیلات او اطلاع دقیقی در دست نیست. 


 

سوابق ورزشی
علی لطیفی سالیان سال است که در دنیای حرفه ای فوتبال حضور دارد. او در تیم های  بهمن کرج، استقلال تهران، پاس تهران، آدمیرا واکر، پیکان و ابومسلم مشهد بازی داشته است. حضور او در تیم استقلال تهران یکی از طلایی ترین دورانش بوده است. 

او بعد کنارگذاشتن بازی در زمین فوتبال، به عنوان دستیار، مربی و سرمربی فعالیت داشته است. علی لطیفی دستیار حمید استیلی در تیم راه آهن بود و سپس به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد. بعد از این تیم سرمربی تیم تازه تأسیس اکسین البرز شد. او در تیم های پاس تهران را نیز حضوری درخشان داشته است.

 

افتخارات
علی لطیفی طی سالهای فعالیت ورزشی در تیم ملی و تیم استقلال در کنار آنها افتخارتی را کسب نموده است: درسال 1373، قهرمانی جام حذفی تهران، جام حذفی ایران، جام میلز هندوستان و در سال 1379 قهرمانی جام حذفی ایران را در کارنامه خود دارد.

بیوگرافی پاسدار «ابراهیم تبرته فراهانی»

علی لطیفی سرمربی رایکا
علی لطیفی با عقد قراردادی یک سال و نیم ساله مدیران باشگاه رایکا هدایت تیم رایکا بابل به عنوان سرمربی در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور برعهده گرفت. 
علی چینی  نیز که پیش از این مربی تیم های فوتبال استقلال تهران، نفت، شموشک و… بود با عقد قراردادی به عنوان دستیار اول علی لطیفی به کادرفنی تیم فوتبال رایکا‌ بابل اضافه گردید.

اینستاگرام
صفحه اینستاگرامی علی لطیفی به آدرس alilatifi57  که 27.1k  دنبال کننده دارد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۷:۱۵ توسط:اهورا موضوع: بیوگرافی نظرات (0)