بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران .

بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران

پدر جوکوویچ می‌گوید اختلاف ویزا با هدف "لکت کردن صربستان" است

 

خانواده نواک جوکوویچ گفته اند که او قربانی "یک دستور کار سیاسی" با هدف "سقوط بر صربستان" شده است، زیرا معترضان در بلگراد خواستار آزادی او شدند و رئیس جمهور صربستان تاکید کرد که "کل کشور" پشت سر او قرار دارد.

تنیس شماره یک جهان 34 ساله که در پایتخت صربستان به دنیا آمده است، در یک هتل مهاجرتی در ملبورن در بازداشت به سر می برد و در انتظار یک چالش قانونی برای تصمیم استرالیا در روز چهارشنبه برای لغو روادید است که به او اجازه می دهد در استرالیا بازی کند. باز کن.

تظاهرکنندگان بعد از ظهر پنجشنبه پس از درخواست حمایت خانواده جوکوویچ در خارج از مجلس صرب ها تجمع کردند. پدر این بازیکن در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که او را نمی توان "از هیچکس، حتی دولت استرالیا" شکست داد.

سرجان جوکوویچ گفت که جوکوویچ تحت "آزار و شکنجه" قرار گرفته است. او را در اسارت نگه می دارند. آنها همه سر او را زیر پا می گذارند تا سرتاسر صربستان و مردم صربستان را زیر پا بگذارند. [اسکات] موریسون [نخست وزیر استرالیا] و امثال او جرأت کرده اند به نواک حمله کنند تا صربستان را به زانو درآورند.
پدر و مادر جوکوویچ با برخی از جام های او
پدر و مادر جوکوویچ با برخی از جام های او. عکس: زورانا جیوتیک/ رویترز

مقامات استرالیایی گفته اند این بازیکن که از افشای وضعیت واکسیناسیون کووید خود خودداری کرده است اما قبلا گفته بود با واکسیناسیون مخالف است، به دلیل عدم رعایت شرایط معافیت از واکسیناسیون، از ورود او منع شد.
تبلیغات

اما سرجان گفت: «این ربطی به ورزش ندارد، این یک دستور کار سیاسی است. نواک بهترین بازیکن و بهترین ورزشکار جهان است، اما صدها میلیون نفر از غرب نمی توانند این را تحمل کنند."

مادر جوکوویچ، دیجانا، گفت که او مورد قربانی شدن قرار گرفته است و این وضعیت را رسوایی توصیف کرد. او گفت: «نواک ما، افتخار ماست. نواک صربستان است و صربستان نواک است. آنها می خواهند بال های او را ببندند، اما ما می دانیم که او چقدر قوی است.

پدر این بازیکن با نمایش 9 جام آزاد استرالیا که جوکوویچ به دست آورده است، گفت: صربستان یک ملت مغرور، یک ملت متمدن بود، ما هرگز حمله نکرده ایم، فقط از خود دفاع کرده ایم. این همان کاری است که نواک در حال حاضر انجام می دهد.

الکساندر ووچیچ، رئیس جمهور صربستان، در اینستاگرام خود نوشت: «به نواک ما گفته بود که کل صربستان با او است و [ما] هر کاری می کنیم تا شاهد پایان آزار و اذیت بهترین تنیس باز جهان باشیم. صربستان در راستای تمام هنجارهای حقوق بین الملل برای نواک، حقیقت و عدالت مبارزه خواهد کرد.

ووچیچ گفت که دو بار با جوکوویچ و چندین بار با پدر بازیکن صحبت کرده است و وزرای صرب با همتایان استرالیایی خود در تماس بودند. رئیس جمهور گفت: «همه فقط یک چیز می خواهند: اجازه دهیم نواک از این هتل وحشتناک خارج شود و به خانه ای اجاره ای برود.

بیوگرافی رضا نیکخواه بازیگر و همسر

او گفت، آنچه "عادلانه نبود" این بود که "این شکار جادوگران سیاسی است که همه در آن شرکت می کنند - حتی نخست وزیر استرالیا." اما من می ترسم که این نوع داد و بیداد سیاسی ادامه یابد. آنها می خواهند چیز دیگری را ثابت کنند. وقتی نمی‌توانید کسی را شکست دهید، این کارها را انجام می‌دهید."
پناهندگانی که در هتل پارک نگهداری می شوند و اعتراضات را تماشا می کنند.
نواک جوکوویچ: پناهندگان امیدوارند بازداشت ستاره تنیس در هتل "شکنجه" آنها را روشن کند.
ادامه مطلب

در حالی که رسانه‌های طرفدار دولت به شدت از این بازیکن حمایت می‌کردند، بسیاری از صرب‌ها در مورد این موضوع اختلاف نظر داشتند. میلان کلاریچ، از شهر ورشاک، دو ساعت در شمال شرق پایتخت، گفت: «این همه علیه نواک است. آنها او را دوست ندارند، بنابراین از هر راهی که می توانند علیه او استفاده می کنند. چطور شد که ویزا گرفت و بعد باطل شد؟ آنها از او می ترسند.»

با این حال، Jelena Goricki، همچنین از Vršac، گفت که نگران مشکلات این بازیکن نیست. او گفت: "من واقعاً عاشق بازی او هستم، او را تشویق می کنم." "اما این؟ متاسفم، اما من متوجه شدم. او از حمایت من برخوردار نیست.»

نرخ ابتلا به ویروس کرونا در صربستان، اگرچه هنوز نسبتاً پایین است، طی دو تا سه هفته گذشته تقریباً سه برابر شده است. این کشور تاکنون کمتر از نیمی از جمعیت خود را به طور کامل واکسینه کرده است، در حالی که میانگین آن در اتحادیه اروپا 70 درصد است.

میلیویو پانتوویچ گزارشگر تلویزیون N1 در بلگراد است


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۲:۳۷ توسط:اهورا موضوع: اخبار داغ نظرات (0)