بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران .

بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران

بیوگرافی و اینستاگرام «مشکات الزهرا صفی» تنیسور ایرانی

بیوگرافی مشکات الزهرا صفی
مشکات الزهرا صفی متولد دهه هفتاد در کرج می باشد. او عضو تیم ملی تنیس ایران است و توانسته افتخارات زیادی را با سنی زیر 18 سال در این رشته ورزشی در سطح جهانی به دست آورد.


 

شروع فعالیت ورزشی
مشکات الزهرا صفی ورزش تینس را از آکادمی آپت ایران و زیر نظردو مربی حرفه ای با نام های  تونی اندروویچ و وردان لوبیچیک آغاز نمود. بعد از چندین سال فعالیت حرفه ای در این رشته توانست در ۷ دوره مسابقه جهانی در طی یک سال  ۶ قهرمانی بدست آورد. 

 
بیوگرافی داریوش مصطفوی

افتخارات
مشکات الزهرا صفی در مسابقات تور جهانی زیر ۱۸ سال تنیس شیکمنت و نائب قهرمان شود و همین باعث شد بتواند اولین ایرانی باشد که در رقابت های معتبر گرند اسلم جوانان شرکت کند. او در این مسابقات توانست با پیروزی در مقابل آروژان ساگاندلیکوف به قهرمانی دست یابد. او با کسب 170 امیتاز در رده بندی فدراسیون جهانی تنیس به رتبه ۱۳۷ جهان رسید.

این بانوی تنیسور ایرانی همچنین توانسته مقام قهرمانی و مدال طلای رقابت‌های تور بین المللی تنیس زیر ۱۸ سال کیشرا را از آن خود کند. درمسابقات زیر 14 سال آسیا نیز در کنار دنیا عامری توانستند  عنوان قهرمانی به دست آورند.

 

قرار گرفتن در لیست 100 تنیسور برتر جهان
مشکات الزهرا صفی بعد از کسب نتایج‌ درخشان در مسابقات تور جهانی زیر ۱۸ سال توانست برای اولین بار نام خود را در لیست 100 تنیسور برتر جهان معرفی کند. فدراسیون جهانی تنیس در لیست هر ساله برترین تنیسورهای جهان نام مشکات الزهرا صفی را در رتبه 87 این لیست اعلام کرد. این نخستین بار است که نام یک ایرانی در این لیست قرار می گیرد.

 

صفحه فدراسیون جهانی‌ تنیس‌ درباره مشکات الزهرا‌‌ صفی‌: این نام‌ را‌ به‌ یاد‌ داشته‌ باشید، او‌ اولین‌ ایرانی‌ است‌ که‌ چنین‌ جایگاهی‌‌ را‌ کسب‌ کرده‌

مشکات‌ الزهرا‌ صفی‌ بازیکن‌ ۱۷ ساله‌‌ ایرانی‌ است‌ که‌ توانست‌ جزو‌ ۱۰۰‌ تنیسور‌ برجسته‌ جهان‌ در‌‌ رده نوجوانان‌ قرار‌ گیرد


اینستاگرام
صفحه اینستاگرامی مشکات الزهرا صفی به آدرس meshkat.safi  می باشد که 4000 دنبال کننده دارد. 

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۳:۳۲ توسط:اهورا موضوع: بیوگرافی نظرات (0)