بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران .

بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران

طولانی ترین تعطیلی در جهان مدارس را در بحران قرار داده است

 مدارس اوگاندا پس از نزدیک به دو سال تعطیلی - طولانی‌ترین تعطیلی مدارس در جهان - در روز دوشنبه 10 ژانویه، دستور بازگشایی مجدد داده شد، اما همه نتوانستند از بازگشت دانش‌آموزان استقبال کنند. گادوینز، در Kalerwe در بخش Kawempe، یکی از مدارس زیادی است که هرگز بازگشایی نخواهد شد. 20 سال بود که برای کودکانی که والدینشان در بازار نزدیک Kalerwe کار می کنند، وجود داشت.

هریت ناموبیرو، یک فروشنده ذغال چوب که دو نوه‌اش، هشت و 10 ساله، در مدرسه حضور داشتند، می‌گوید که تعطیلی آن یک "تراژدی است که بر سر ما آمده است".

پدر جوکوویچ می‌گوید اختلاف ویزا با هدف "لکت کردن صربستان"

«مدیریت مدرسه جلسه ای تشکیل دادند و به ما گفتند: «دوباره کاندیداتوری برای ما بسیار سخت شده است. ما باز نمی کنیم،» او می گوید. «مثل صاعقه بود یا چیزی [به ما اصابت کرده بود]. برخی از والدینی که در جلسه بودند غش کردند. برخی برای هفته ها بیمار شدند.»

حومه کامپالا مملو از سازه های ارواح است که زمانی مدرسه بوده اند. برخی از ساختمان ها فروخته شد، در حالی که برخی دیگر برای ایجاد راه برای توسعه املاک و مستغلات تخریب شده اند. مقامات شهر پایتخت کامپالا اعلام کردند که بیش از 40 مدرسه در این شهر برای همیشه تعطیل شده اند. رسانه های محلی مملو از گزارش هایی از تبدیل مدارس به بار، رستوران یا محل اقامت مسافران هستند.

هیچ آمار رسمی در مورد تعداد مدارسی که در سراسر کشور بازگشایی نشده اند وجود ندارد.

مهد کودک و مدرسه ابتدایی در حومه نجره اکنون انباری برای نوشیدنی ها است. کلاس های غبارآلود و سالن غذاخوری در نزدیکی مدرسه مترقی نجرا خالی است. برخی از بلوک های کلاس درس نجرا تخریب شده اند تا راه را برای توسعه املاک و مستغلات باز کنند.

در مدرسه بزرگراه Makerere در Kivulu، محله فقیر نشین کامپالا، دانش آموزان با قفل های سنگین پذیرایی شدند. مالک ساختمان می گوید که "دیگر نمی خواهد کسب و کار مدرسه در ملک خود باشد". او می گوید که مدارس قبلی دو سال است که اجاره پرداخت نکرده اند و او ترجیح داده است از این فضا برای مشاغل دیگر استفاده کند.

برخی از دانش‌آموزان در بالا کشور آمدند و متوجه شدند که سقف مدرسه منفجر شده یا کلاس‌های درس توسط مورچه‌ها تسخیر شده است. آنها مجبور شدند زیر درختان مطالعه کنند.

دستورالعمل های کووید به معنای هزینه های اضافی برای مدارس و والدین است. مدارسی که قادر به پاسخگویی به این مطالبات و مطالبات برخی از مالکان مبنی بر پرداخت اجاره بهای معوقه نیستند، بسته خواهند ماند - و بسیاری از آنها ممکن است هرگز بازگشایی نشوند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۴:۵۲ توسط:اهورا موضوع: اخبار داغ نظرات (0)