بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران .

بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران

ایالات متحده 8500 سرباز خود را به دلیل ترس از اوکراین در حالت آماده باش قرار داده است

جان کربی، سخنگوی پنتاگون گفت که این نیروها، که همگی در حال حاضر در ایالات متحده مستقر هستند، برای شرکت در نیروهای واکنش ناتو (NRF) در صورت فعال شدن در حالت آماده باش خواهند بود، اما در صورت ایجاد شرایط دیگر، در دسترس خواهند بود.

دستور هشدار صادر شده توسط وزیر دفاع لوید آستین تعداد روزهایی را که برای استقرار لازم است کاهش می دهد، اما دستوری برای استقرار نیست.

«ویروس زامبی» شهر شیان چین چیست؟

ناو هواپیمابر یو اس اس هری اس ترومن، همراه با گروه ضربتی و بال هوایی خود، روز دوشنبه به فعالیت های گشت زنی در سراسر دریای مدیترانه پیوستند، اولین بار از زمان جنگ سرد که یک گروه کامل ناو آمریکایی تحت فرماندهی ناتو قرار گرفت.

کربی گفت: در صورت فعال‌سازی NRF توسط ناتو یا بدتر شدن محیط امنیتی، ایالات متحده در موقعیتی قرار خواهد گرفت که به سرعت تیم‌های رزمی تیپ، لجستیک، پزشکی، هوانوردی، اطلاعات، نظارت و شناسایی، حمل‌ونقل و موارد دیگر را مستقر کند. توانایی ها در اروپا."

جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید، گفت که ایالات متحده "یک تعهد مقدس برای حمایت از امنیت کشورهای حاشیه شرقی خود" دارد.

ما در مورد نیازهایشان و نگرانی های امنیتی آنها با آنها صحبت می کنیم. بنابراین نمی‌توانم بگویم که این پاسخی است به یک لحظه ناگهانی. ساکی گفت: این بخشی از یک فرآیند برنامه‌ریزی احتمالی در حال انجام و بحث است.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۴:۲۲ توسط:اهورا موضوع: اخبار داغ نظرات (0)