بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران .

بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران

بیوگرافی «محسن ابراهیم زاده» خواننده پاپ و همسرش

بیوگرافی محسن ابراهیم زاده
محسن ابراهیم زاده 17 شهریور سال  1366 در تربت حیدریه  خراسان رضوی متولد شد. او سه خواهر دارد. در جوانی به تهران آمد و سپس تبدیل به یکی از محبوب ترین خواننده های ایرانی شد. 


 

ازدواج و تحصیل
تحصیلات محسن ابراهیم زاده تا مقطع دیپلم است. او مجرد است و ازدواج نکره است.

بیوگرافی و اینستاگرام «مرتضی پورعلی گنجی»

خوانندگی
محسن ابراهیم زاده از نوجوانی به خاطر صدای خوبی که داشت قرائت قرآن را شروع کرد. سس ئراد حوزه موسیقی شد. به تدریج دوره های تئوری موسیقی و صداسازی را گذراند و بعد از کسب دانش موسقی اولین ملودی خودش را  به نام “هنوز وقتی میخندی” را منتشر نمود. این قطعه باعث دیده شدن او شد.

سپس آهنگ “هنوزم بود” را ساخت و در نهایت در سال 96 با آهنگ بنام سال نو به شهرت رسید. این آهنگ تیتراژ برنامه مهتاب بود. آهنگ بدی او نیز توانست در بیم طرفدارانش از محبوبیت زیاید برخوردار شود.

 

کنسرت
محسن ابرهیم زاده بعد از شهرت در دنیای موسیقی کنسرت های مختلفی اجرا نمود. از کنسرت های معروف او می توان به کنسرت او در برج میلاد اشاره کرد که خیلی زود بلیط های او به فروش رفت.

ابراهیم زاده همچنین خواننده رسمی فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018 در ورزشگاه آزادی بود. او طرفدار تیم پرسپولیس است و در این مسابقه پرسپولیس با تیم کاشیما آنتلرز ژاپن مسابقه داشت. 

 

آهنگ های معروف
محسن ابراهیم زاده آهنگ های متعددی منتشر کرده که دونه دونه، عاشق شدن، شب گردی، برگشت رفت و غلاف از معروف ترین آهنگ های او می باشد.

 

اینستاگرام
صفحه اینستاگرامی محسن ابراهیم زاده به آدرس mohsenebrahimzadeh  می باشد که 3.5M  دنبال کننده دارد. 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۶:۵۲ توسط:اهورا موضوع: بیوگرافی نظرات (0)