بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران .

بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران

اهدای چفیه رهبری به محمد کاسبی بر روی تخت بیمارستان


 

 

ماجرای اهدای چفیه رهبری
محمد کاسبی بازیگر سینما و تلویزیون که با نقش تقی در سریال خوش رکاب در بین مردم به محبوبیت رسیدند،این روزها به علت عارضه قلبی در بیمارستان هستند. محمد مهدی دادمان، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی امروز به نمایندگی از رهبر انقلاب اسلامی، چفیه ایشان را برای محمد کاسبی اهدا کردند.


بیوگرافی مهدی پاکدل و همسر اول و دوم
 
دادمان در این باره گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی از احوال آقای کاسبی جویا شدند و ضمن آرزوی سلامتی برای این هنرمند، چفیه خود را از شانه‌هایشان برداشتند و به نشان یادبود برای ایشان ارسال کردند و به من گفتند “به آقای کاسبی بگویید برایشان دعا می‌کنم.”

 

بیوگرافی محمد کاسبی 
محمد کاسبی 4 خرداد سال 1330 ذر تهران متولد شد. او دانشجوی رشته پزشکی بود لی به علت علاقه به بازیگری از این رششته انصراف و وارد دانشکده هنرهای زیبا در رشته تئاتر شد. او بازیگری را ابتدا با تئاتر و اجرای نمایش های مختلف اغاز کرد و سپس وارد سینما و تلویزیون شد.

او سریال ها و فیلم های مختلفی بازی نموده است ولی شهرت او به خاطر نقش تقی در سریال خوش رکاب است. از فیلم های او می توان به دیوار، نفوذی ها، پدر، کمین، مریم مقدس، دنیای وارونه، ماه و خورشید، رفقای خوب و از سریال او می توان به بچه مهندس، خوب بد زشت، آخرین سرقت، صاحبدلان، سه در چهار، دادستان و… اشاره نمود.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۴:۴۵ توسط:اهورا موضوع: بیوگرافی نظرات (0)