بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران .

بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران

بیوگرافی پدر و مادر مونا (غزل حیدری) دختر 17 ساله اهوازی کیست؟

مصاحبه پدر مونا حیدری
غزل حیدری دختر 17 ساله اهوازی که در 16 بهمن 1400 توسط شوهرش و با مشارکت براردش شوهرش که پسر عموهای او نیز محسوب می شدند به قتل رسید و سر او توسط شوهرش بریده شد.

پدر مونا حیدری در گفت و گوی که با خبرگزاری فارس داشت در خصوص ازدواج دخترش گفت: هیچ اجباری در ازدواج دخترم وجود نداشت. اتفاقاً شوهرش بهترین زندگی را برای وی فراهم کرده بود. دعوای زن و شوهوی بین آن‌ها پیش می‌آمد و… .شما می‌دانید این دعواها بین زن و شوهر طبیعی است و تا کنون غزل تقاضایی برای طلاق  نکرده بود.

او در پاسخ به سوال موافقتش برای ازدواج دخترش در سن کم گفت: درسته سن و سال غزل برای ازدواج کم بود. حتی زمانی که می‌خواستیم غزل را به عقد سجاد در بیاوریم گواهی رشد از دادگاه گرفتیم اما به لحاظ جسمی مشکل نداشت.

در ادامه او در خصوص فرار دخترش به ترکیه گفت که “عبد جمونگ” مرد سوری که دخترش در ترکیه با او بوده، قاچاقچی بوده. او از ترس دولت ترکیه دخترش را عقد کرده و برای بازگرداندن غزل درخواست پول می کرده. همینطور با ارسال عکس های غزل سجاد را عصبی می کرده است. 

همچنین او در پاسخ به اینکه آیا رضایت می دهد با خیر گفت: من رضایت نمی‌دهم، خیلی ناراحت هستم و از سجاد شکایت کردم.

بیوگرافی مهدی پاکدل و همسر اول و دوم
 

مصاحبه مادر سجاد حیدری
مادر سجاد حیدری در خصوص قتل مونا حیدری و رابطه اش با پسرش می گوید  که، غزل و شوهرش همدیگر را بسیار دوست داشتند و مونا رابطه خوبی با همسر و ما داشته است.

او در ادامه گفت زمانی که مونا به ترکیه رفت، همسایه ها و اطرافیان پسرش را تحریک می کردند و مردانگی و غیرت او را زیرسوال می بردند برای همین زمانی که سر مونا را برید در هر محله و خیابانی که به او انگ بی غیرتی زده بودند گرداند تا مثلا به همه بگوید من آدم بی غیرتی نیستم.  

بنا به گفته های مادر سجاد و پدر مونا، پدر و عموی مونا، زمانی که در حال بردن مونا به کلانتری بودند، سجاد و برادرش جلوی ماشین آنها را می گیرد و در نهایت آن فاجعه و قتل وحشتناک اتفاق می افتد. 

 

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۸:۱۲ توسط:اهورا موضوع: بیوگرافی نظرات (0)