بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران .

بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران

بهرام رادان بازیگر سریال جیران بر مزار پدرش مرحومش

 

 
مزار پدر بهرام رادان بازیگر
در این ویدئو مزار پدر بهرام رادان را می بینید

ویدئویی از حضور بهرام رادان بر مزار پدرش

بهرام رادان پس از فوت پدرش در صفحه اینستاگرامش چنین نوشت:

«بامداد بیست و پنجمین روز اولین ماه زمستان سال دو صفر برای من خوش‌یمن نبود، ساعت از دو بامداد گذشته بود و بدن نیمه‌جان پدرم احیا نمی‌شد، تلاش عزیزان اورژانس به جایی نرسید و سری تکان دادند و با واژه «تسلیت می‌گوییم» غم دنیا روی سرم آوار شد…

ساعت زندگی پدر در یک شب سرد بارانی در خانه خودش و در همان کوچه بن‌بست که دوست داشت، برای همیشه از حرکت ایستاد… برای من دیدن پدری که سال‌ها صلابتش مثال راه و روش زندگی‌ام بود، در بستر بیماری و رنجوری روزهای آخر چنان دردناک و غصه‌دار بود که رهایی از تن خسته و آرامش مطلق ابدی‌اش، تنها اندکی از درد فراقش می‌کاهد.

پدر بهرام رادان
به بهانه مزار پدر بهرام رادان درباره او بیشتر صحبت می کنیم. باباجانم تمام تلاشم را کردم که فرزند خوبی برایت باشم، کم و کاستی اگر بود به بزرگواری خود ببخش. خداحافظ جناب سرهنگ من.»

بیوگرافی «یاسین رامین» همسر سابق مهناز افشار

سریال جیران به عنوان جدیدترین سریال حسن فتحی [که با سریال شهرزاد توانایی‌اش در ژانر تاریخی را ثابت کرد] در نخستین اپیزود خیره‌کننده ظاهر می‌شود. به عبارت دیگر، قسمت اول سریال جیران در مقام یک اپیزود پایلت موفق به جذب حداکثری همه دستاوردهای لازم شده و در همان نخستین اپیزود خودش را به تماشاگر ثابت می‌کند. شخصیت‌های سریال جیران به خوبی از توانایی‌های خود آگاه هستند و به همین دلیل به بهترین شکل ممکن به مخاطب معرفی می‌شوند.

بهرام رادان در جیران
از سوی دیگر، فرصتی که سریال به هر کدام از شخصیت‌های اصلی و فرعی می‌دهد، کافی و تحسین‌برانگیز به نظر می‌رسد. بنابراین تماشاگر در پایان قسمت اول سریال جیران شناخت قابل قبولی از همه شخصیت‌ها به دست آورده و تاثیرگذاری احتمالی آن‌ها روی ادامه داستان را قابل پیش‌بینی می‌داند


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۱:۰۶ توسط:اهورا موضوع: بیوگرافی نظرات (0)