بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران .

بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران

شیوا بلوریان بازیگر به همراه دختر زیبایش در اتریش

 
شیوا بلوریان بازیگر و دخترش
شیوا بلوریان با انتشار ویدئوی زیر نوشت:

خوش به حال من که غرقِ تماشای توام … نانیای ناز و‌لطیفم، خورشیدکم جانِ دوباره ی من… زیبایی عالم است که از این زمستان نیز با تو گذر کردم عزیزدل من، پرنده کوچکم…

شیوا بلوریان بازیگر جوان
درباره شیوا بلوریان بیشتر بدانید
شیوا بلوریان زاده ۱۴ مهر ۱۳۵۸ نویسنده، تهیه‌کننده فیلم، بازیگر و کارگردان ایرانی تئاتر و تلویزیون و سینماست. شیوا بلوریان دارای مدرک فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه هنر و معماری و لیسانس مترجمی زبان انگلیسی است.

آغاز فعالیت هنری او از دوران کودکی با صداپیشگی در رادیو در گروه خردسالان شروع شد و با رفتن به کلاسهای بازیگری کودکان، آغازی متفاوت در بازیگری تئاتر برای او ر قم خورد.خیلی زود در نمایشهای کودکان و در جشنواره های مختلف تئاتر کودک و نوجوان با بازیهای روان و اثر گذار توانست نگاههای بسیاری را به خود جلب کند و جوایز متعددی را به دست بیاورد.ا

بیوگرافی «الناز حبیبی» و همسرش

شیوا بلوریان بازیگر تئاتر
در کارنامه هنری او کارگردانی و نویسندگی چند فیلم کوتاه، مدیریت آموزشگاه سینمایی و تدریس بازیگری و کارگردانی نیز به چشم می‌خورد. در زمینه اجرا، اجرای برنامه های تلویزیونی پر مخاطب مانند دختران، یخ در بهشت، صبح بخیر ایران و شب مهتاب را از اجراهای او می‌توان نام برد.

هنرپیشه ایرانی
او صداپیشگی در رادیو را با برنامه “جمعه ایرانی“ ادامه داد و همچنین در زمینه تئاتر تلویزیونی بازی در چندین تئاتر تلویزیونی مانند “پنج دقیقه تا مرز”، “سکوت” ، “دروازه ساعت“ را در کارنامه هنری خود دارد.

بازی در فیلمهای تلویزیونی هم از دیگر تجربه های وی به شمار میرود. فیلمهایی نظیر: “ تب پنهان”، “حضور” ، “مادرم باش”، “بالا بلند”، “مادرم باش” ، “جشن وحشت” ، “اعتراف”، “بازی شبانه” ، “تکیه بر خورشید” و‌ “رها”.

هنرپیشه جوان
او در سال ۱۳۹۰ ازدواج کرد حاصل این ازدواج یک فرزند دختر به نام “ نانیا ” متولد ۲۰۱۳ وین، و‌ یک فرزند پسر به نام “برایان” متولد ۲۰۱۹ که او هم متولد شهر وین در اتریش است. شیوا بلوریان هم اکنون ساکن هر دوشهر تهران و وین است.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۹:۰۴ توسط:اهورا موضوع: بیوگرافی نظرات (0)