بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران .

بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران

ست لباس رضا قوچان‌ نژاد و پسرش دوران یک پدر و پسر خوشتیپ

رضا قوچان نژاد عکسی با پسرش منتشر کرد

ست رضا قوچان‌ نژاد و پسرش دوران
قواعد ست کردن لباس پدر و پسر
رابطه‌ی پدر و پسری آنقدر مهم است که اگر از اول درست شکل بگیرد، می‌شود با خیال راحت روی آینده‌ی خوب پسر بچه‌ها حساب باز کرد. یکی از کارهایی که می‌تواند احساس علاقه و نزدیکی بین پدر و پسر را بالا ببرد، ست کردن لباسشان است. ست کردن را با توجه به این قوانین انجام دهید…

رایج‌ترین اشتباه را انجام ندهید: یکی از کارهایی که ممکن است باباها، موقع ست کردن لباس با پسرها انجام دهند این است که تلاش می‌کنند تیپ آن‌ها را شبیه خودشان کنند. رنگ‌های تیره، کراوات‌ و کت‌های رسمی چیزهایی هستند که در وهله‌ی اول به ذهن پدرها می‌رسد. در حالی که اولین و مهم‌ترین نکته توجه به شاد بودن ست لباس‌ و رعایت حال و هوای بچه‌هاست.

ست پدر پسری
توجه به رنگ‌بندی: رنگ‌های شادی که بین پدر و پسر مشترک هستند و به هر دو می‌آیند را شناسایی کنید. این رنگ‌ها را می‌توانید از بین گزینه‌های شادی مثل آبی ملایم، صورتی و حتی رنگی خنثی مثل طوسی روشن انتخاب کنید.

اهمیت پیراهن و کت: یادتان باشد رنگ پیراهن، حرف اول را در این ست می‌زند و خوب است با توجه به رنگ پوست، انتخاب شود. اگر رنگ پوست پدر و فرزند، روشن است سراغ رنگ‌های گرم بروید که به صورت انرژی بیشتری می‌دهند

واکنش ابی به تقلید صدای حامد اهنگی

اصول ست کردن لباس پدر و پسر
کراوات یا پاپیون رنگارنگ: پسرها دوست دارند در جشن‌ها و مهمانی‌ها کپی برابر اصل باشند به همین دلیل انتخاب کراوات مشترک با پدر، می‌تواند دنیا را به آن‌ها ببخشد. توجه داشته باشید که بین رنگ کراوات و یا پاپیون با پیراهن باید هماهنگی وجود داشته باشد.به بهانه ست رضا قوچان‌ نژاد و پسرش درباره اصول ست کردن لباس پدر و پسری بیشتر صحبت می کنیم

شلوار هماهنگ: موقعی که تیپ نیمه رسمی را انتخاب می‌کنید برای انتخاب شلوار، سراغ جنس کتان و رنگ‌های مکمل پیراهن و کراوات بروید. مثلا ممکن است رنگ پیراهن سفید باشد و کراوات ترکیبی از آبی سیر و روشن. در این شرایط برای شلوار، سراغ یکی از رنگ‌های به کار رفته در کراوات بروید. آبی روشن برای فصل‌های گرم بهتر است و آبی تیره برای فصل‌هایی که نورشان کمتر است.

ست لباس پدر پسری
ست کردن کفش: معمولا پیدا کردن کفشی که مدلی یکسان برای پدر و پسرها داشته باشد کار آسانی نیست، با وجود این چند قانون وجود دارد که می‌تواند برای ایجاد شباهت مناسب عمل کنند:

-رنگ کفش‌ها را هماهنگ با هم انتخاب کنید. به عنوان مثال برای ستی با مایه‌های سفید و آبی، کفش طوسی روشن انتخاب خوبی محسوب می‌شود.

-جنس کفش‌ها هم باید به هم شباهت داشته باشد. اگر کفش پدر از جیر تهیه شده کفش پسر هم باید از جنس جیر باشد.

-کفش پدر و پسر باید هر دو یا بندی باشد یا چسبی. هماهنگی در نوع کفش، رکن آخر ست کردن پاپوش‌هاست.

*قانون موها: آخرین قانونی که باید به آن توجه کنید مدل موهاست. اگر بتوانید در مدل موهایتان هماهنگی ایجاد کنید تایید نهایی را گرفته‌اید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۹:۰۱ توسط:اهورا موضوع: اخبار داغ نظرات (0)