بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران .

بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران

ویو خانه مریم امیرجلالی در تورنتو کانادا پوشیده از برف زیبا

 

 
خانه مریم امیر جلالی در کانادا
مریم امیرجلالی با انتشار عکس زیر نوشت:

همه چیز وارونه شده وقتی منتظر بهاری میای‌بیرون میبینی‌ برف داره میاد …

نمای خانه مریم امیر جلالی در کانادا
 آب و هوای بهار تورنتو چگونه است

اواخر ماه مارس (اسفند ماه) کم کم حضور فصل بهار در تورنتو متوجه می شوید. با شروع ماه آوریل افزایش دما را شاهد خواهیم بود. در طول بهار درختان شروع به شکوفه دادن میکنند ، پارک ها سرسبز می شوند و همه چیز برای لذت بردن از طبیعت محیا است. در این فصل فعالیت های ورزشی از جمله بیسبال در بین مردم محبوبیت پیدا می کند و شاهد بیشتر شدن جمعیت مردم در سطح شهر خواهی بود.

دمای هوا از ماه مارس تا می کاهش دما تا منفی ۲ و در حالت افزایش دما تا ۱۹ درجه سانتی گراد خواهد رسید. در فصل بهار آب و هوای تورنتو بسیار مطلوب است و نیازی به پوشیدن لباس های زمستانی نخواهد بود.

حاج صادق اهنگران درگذشت

 

تورنتو کانادا
آب و هوای ماه آوریل تورنتو
به بهانه بارش برف در خانه مریم امیر جلالی در کانادا درباره آب و هوای تورنتو بیشتر صحبت می کنیم.

در ماه آوریل، آب و هوای تورنتو معمولاً معتدل است. میانگین دما ۶.۹ درجه سانتیگراد ، با حداقل ۱.۹ درجه سانتیگراد و حداکثر ۱۱.۹ درجه سانتیگراد است. در سردترین شب‌ها که معمولاً در ابتدای ماه اتفاق می‌افتد، دما معمولاً تا حدود -۵.۵ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد. با این حال، در آوریل ۱۹۹۵ به -۱۰ درجه سانتیگراد کاهش یافت.

در گرم ترین روزها که معمولاً در پایان ماه اتفاق می افتد، دما معمولاً به حدود ۲۳.۵ درجه سانتیگراد می رسد. با این حال، در آوریل ۲۰۰۲ به ۳۰ درجه سانتیگراد رسید. میزان بارندگی ۷۰ میلی متر است که طی ۱۳ روز توزیع شده است.

آب و هوای تورنتو
آب و هوای ماه ژوئن تورنتو

در ماه ژوئن، هوای تورنتو معمولا گرم است. میانگین دما ۱۹.۳ درجه سانتیگراد ، با حداقل ۱۳.۹ درجه سانتیگراد و حداکثر ۲۴.۶ درجه سانتیگراد است. در سردترین شب‌ها که معمولاً در ابتدای ماه اتفاق می‌افتد، دما معمولاً به حدود ۷ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۶:۲۸ توسط:اهورا موضوع: اخبار هنرمندان نظرات (0)