بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران .

بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران

مسافرت جالب شبنم قلی خانی به بندرعباس و استوری های جذاب این سفر

 

 
عکس های شبنم قلی خانی در بندرعباس
در این ویدئو شبنم قلی خانی در بندرعباس را مشاهده می کنید

ویدئویی از  شبنم قلی خانی در جنوب کشور

جاهای دیدنی بندرعباس

متن ادبی تسلیت وفات حضرت خدیجه کبری

برای آغاز ماجراجویی در بندرعباس چه چیزی بهتر از حضور در آبگرم؟ عده‌ای معتقدند آبگرم‌ها به دلیل خواص ویژه‌ی معدنی، بسیاری از بیماری‌های استخوانی، حرکتی و پوستی را درمان می‌کنند؛ اما اگر برای این مدعا دلیل علمی هم پیدا نشود؛ صرف رفع خستگی سفر می‌ارزد تا به یکی از دو میلیون نفری بیپوندیم که سالانه به ۳۴ کیلومتری شمال بندرعباس می‌روند تا از جکوزی و وان انفرادی آبگرم گنو استفاده کنند.

جاهای دیدنی بندرعباس

برای تجسم دوران باستانی بندرعباس، باید ۹۵ کیلومتر به شمال غربی شهر سفر کنیم. هم جاده و هم راه‌آهن در خدمت ما هستند تا به قلعه فین برویم و ببینیم مردم تاریخ گذشته چگونه روی بلندی قلعه می‌ساخته‌اند تا در زمان حملات احتمالی دشمنان، بر آن‌ها اشراف داشته باشند. دیدنی دوم ما در این نوشته، قلعه فین است که با شایستگی در فهرست جاهای دیدنی بندرعباس قرار گرفته است.

به بهانه عکس های شبنم قلی خانی در بندرعباس درباره مناطق دیدنی این شهر بیشتر صحبت می کنیم.

حمام گله داری؛ از جاهای دیدنی بندرعبارس با تاریخ طویل

برخلاف آبگرم گنو، در حمام گله داری آب‌تنی نخواهید کرد؛ بلکه شاهد شاهکار دوره قاجا ریه خواهید بود که برای مدت‌های طولانی تنها محل استحمام مردم خلیج فارس بوده است. در آن سال‌ها، شخصی به نام حاج شیخ احمد گله داری، حمامی می‌سازد و آن را وقف بهداشت عمومی می‌کند.

دیدنی های بندرعباس
بازار مرکزی سیتی سنتر بندر عباس

ایستگاه چهارم سفر ما به جاهای دیدنی بندرعباس یک مرکز خرید درجه یک به نام سیتی سنتر است. در این بازار چیزی بالغ بر پانصد غرفه، انواع و اقسام کالاهای برند را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهند. از موبایل گرفته تا پوشاک و از لوازم خانگی تا آرایشی و بهداشتی، همه چیز در سیتی سنتر بندرعباس قابل دسترسی است.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۲:۲۰ توسط:اهورا موضوع: اخبار هنرمندان نظرات (0)