بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران .

بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران

تغییر چهره افسانه بایگان ۶۱ ساله بازیگر سریال دردسرهای شیرین


تغییر چهره افسانه بایگان بازیگر
افسانه بایگان با چهره مفاوت در ۶۱سالگی

تغییر چهره افسانه بایگان بازیگر
درباره افسانه بایگان بیشتر بدانید
افسانه بایگان پدر و مادرش شدیدا علاقمند به هنر بودند مادرش خیلی به موسیقی و بازیگری علاقه داشتند پدرش هم همینطور خیلی صاحبدل بود و با بزرگان شعر و ادب و موسیقی این کشور نشست و برخاست داشت. پدرش دارای شغل مهم دولتی و زمانی هم شهردار یوسف آباد بود. خانم بایگان تا زمانیکه مادرش در قید حیات بود هیچگاه به بازیگری علاقه ای نشان نداد. بعداً بر اثر یک اتفاق بازیگر شد.

بیوگرافی اشکان اشتیاق بازیگر و همسرش و فرزند

بازیگر قدیمی
افسانه بایگان زمانی که پانزده ساله بود در مسابقه دختر شایسته ایران شرکت کرد و نفر دوم شد. در آن سال، جلوه پالیزبان، فینالیست کرمانشاهی، به عنوان دختر شایسته ایران برگزیده شد. وی در یازده سالگی در فیلم کوتاه «بوق» کاری از «علی علیزاده» به ایفای نقش پرداخت؛ ولی فعالیتش در سینما و تلویزیون را در سال ۱۳۶۰ با بازی در مجموعه تلویزیونی پر بینندهٔ «سربداران» آغاز کرد.

افسانه بایگان و پسرش
یک سال بعد نخستین نقش سینمایی را در فیلم «گمشده» به کارگردانی مهدی صباغ زاده در سال ۱۳۶۴ به دست آورد و به یکی از پرکارترین بازیگران زن سینمای ایران و سوپراستار در دههٔ شصت تبدیل شد. وی اواخر دهه هفتاد تا اوایل دهه هشتاد به علت شرایط کاری چند سال از سینما فاصله گرفت چون به گفته خودش حتی فراموش شدن برای او بهتر از ماندن به هر قیمتی بوده است.

او در کنار بازیگری، طراحی صحنه و لباس را هم در فیلم «شکوه بازگشت» تجربه کرده است.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۲:۴۳ توسط:اهورا موضوع: بیوگرافی نظرات (0)