بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران .

بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران

تصاویر دوران نامزدی مهران غفوریان و همسرش قبل از کاهش وزن زیادش

دوران نامزدی دوره‌ای است که طرفین پیش از ازدواج در یک ارتباط گسترده و البته معمولا عاطفی با هم قرار می‌گیرند، سعی در شناخت یکدیگر می‌کنند، ارتباط خود را با هم گسترش می‌دهند و با آشنایان و اطرافیان هم ارتباط برقرار می‌کنند.

اگر قصد آشنایی با همسر احتمالی آینده خود را دارید، توصیه روانشناسان این است که مدتی در حدود ۶ ماه تا یک سال قبل از ازدواج با یکدیگر رفت و آمد کنید و اصطلاحا نامزد یکدیگر باشید. نامزد بودن به معنای کاندید احتمالی بودن می‌باشد. در واقع قبل از عقد دائم و رسمی حتما یک دوره آشنایی را به اسم نامزدی طی کنید و نامزدی و آشنایی خود را موکول به بعد از عقد نکنید.

برخی از مسائل هستند که برای یک ازدواج مخرب‌اند. این موارد را در نامزدتان بررسی کنید و اگر به آن‌ها برخوردید، در مورد رابطه و ادامه آن تجدید نظر کنید. تمامی موارد ذکر شده برای رابطه شما تهدیدآمیز هستند. سعی کنید مطمئن شوید هیچ یک از این‌ها در نامزد شما وجود ندارد:

دوره نامزدی
نامزدتان دوست صمیمی ندارد. نامزدتان اعتیاد‌ رفتاری دارد.

به بهانه دوران نامزدی مهران غفوریان درباره دوره نامزدی بیشتر صحبت می کنیم.

تغییر چهره افسانه بایگان ۶۱ ساله بازیگر

مبتلا به اختلالات روانی شدید و اختلال شخصیت می‌باشد و حاضر به درمان نیست. او به خاطر شما از یک رابطه بیرون آمده است. شما را تهدید به خودکشی می‌کند.

پنهان کاری می‌کند و مسائل خیلی بزرگی را پنهان کرده که با فراموشکاری عادی توجیه نمی‌شود. در دوران نامزدی کنترل‌گر و دستور دهنده است. به شما شک و سوء ظن و بــدبینی دارد. برایتان جذابیت جنسی ندارد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۴:۲۸ توسط:اهورا موضوع: اخبار هنرمندان نظرات (0)