بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران .

بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران

ست جواهرات زیبای سیما خضر آبادی از برند معروف

ست جواهرات سیما خضر آبادی
اصول ست کردن جواهرات با یکدیگر
اگر شما می خواهید چندین قطعه زیورآلات را با هم ترکیب کنید اولین نکته که باید به آن توجه کنید ظاهر بدن و اندام شما می باشد. شما باید اکسسوری های درست و مناسبی را با توجه به ظاهر صورت و اندام خود انتخاب کنید تا استایل کلی شما بهبود یابد. همیشه دقت داشته باشید که شکل یک جواهر باعث تقویت شکل ظاهری شما نیز می شود. به عنوان مثال اگر صورت شما گرد هست اگر از گوشواره های گرد استفاده کنید صورت شما گردتر دیده خواهد شد.


چرا بهاره رهنما بعد از سفرش به آلمان راهی کربلا

ست کردن جواهرات
اگر شما شکم بزرگ و برآمده ای دارید نباید از گردنبند های بلند استفاده کنید چرا که این کار باعث می شود توجه های بیشتری به شکم شما جلب شود. اگر رنگ پوست شما تیره است با توجه به نحوه ترکیب زیورآلات با رنگ پوست ، بهتر از زیورآلات طلایی استفاده کنید.بنابراین هنگام ترکیب و انتخاب زیورآلات حتما به این نکات و نکات مشابه دقت داشته باشید. شما می توانید مقاله در زمینه، ترکیب زیورآلات با لباس و استایل بدن بخوانید.

ست کردن جواهر
یک زیور و جواهر معیار داشته باشید.

یک راه ساده برای ترکیب و ست کردن زیورآلات باهم ، انتخاب یک معیار اصلی (به عنوان نقطه کانونی) و ست کردن بقیه زیورآلات با آن است. این زیور معیار می تواند یک حلقه ی بسیار زیبا یا یک ساعت اصل و یا یک گردنبند شیک باشد. بعد از انتخاب زیور معیار بقیه زیورآلات را با توجه به رنگ و استایل آن انتخاب و ترکیب کنید فقط توجه داشته باشید که زیور معیار حتما باید اصلیترین زیور شما باقی بماند و نقطه توجه اصلی باشد. به عنوان مثال در تصویر زیر نقطه کانونی و زیور معیار روی ساعت طلایی می باشد که با دستبند ترکیب و ست شده است.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۵:۴۸ توسط:اهورا موضوع: بیوگرافی نظرات (0)