بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران .

بیوگرافی و متن های تبریک و اسامی بازیگران

عکس تازه منتشر شده از «مارال فرجاد» و پدرش در مجارستان

 
عکس مارال فرجاد و پدرش
مارال فرجاد در کنار دخترش

عکس مارال فرجاد و پدرش در بوداپست
جاهای دیدنی بوداپست
بوداپست از مقاصد نه چندان گران گردشگری در اروپا به شمار می‌رود چراکه بسیاری از دیدنی‌های آن رایگان است و هیچ هزینه ورودی ندارد. پس اگر بودجه محدودی برای گردش دارید، بازدید از شهر تاریخی و مرموز بوداپست را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در ادامه برخی از جاهای دیدنی‌های بوداپست که برای بازدید هزینه اندکی دارند را معرفی می‌کنیم.

مارال و مونا فرجاد؛ خواهران رفیق!

ساختمان پارلمان مجارستان در حقیقت همان خانه ملت این کشور است که جلسات مجلس در آن برگزار می‌شود. این ساختمان با طول ۲۶۸ متر، عرض ۱۲۳ متر و ارتفاع ۹۶ متر، بزرگ‌ترین بنای مجارستان، بلندترین بنای بوداپست و سومین پارلمان بزرگ جهان است. این ساختمان تاریخی نماد کشور مجارستان و بوداپست است.

دیدنی های بوداپست
قلعه وایداهونیاد

قلعه وایداهونیاد از جاهای دیدنی بوداپست است که در سال ۱۸۹۶ به عنوان بخشی از جشن هزاره مجارستان احداث شده است. این قلعه به نحوی طراحی شده است که معماری‌های مختلف بوداپست در طول زمان را نمایش می‌دهد. معماری گوتیک، رنسانس، باروک و … در این بنا استفاده شده است. بنای اولیه توسط چوب احداث شده بود اما به دلیل شهرت بالا، مجددا آن را در سال‌های ۱۹۰۴ تا ۱۹۰۸ با آجر و سنگ برای ماندگاری بیشتر قلعه بازسازی کردند.

جاهای دیدنی بوداپست
کلیسای ماتیش

کلیسای ماتیش بدون شک یکی از بهترین جاهای دیدنی بوداپست است. قدمت این کلیسا به قرن یازدهم می‌رسد و معماری آن به سبک گوتیک است. ساختمان اولیه در قرن یازدهم ساخته شده و ساختمان فعلی در قرن چهاردم مجددا بازسازی شده است.

نمای بیرونی و داخلی این کلیسا زبان‌زد گردشگران است. تزئینات داخلی آن به سبک تاریخ رنسانس انجام شده که همین زیبایی آن را دوچندان کرده است. این کلیسا یک برج و سه زنگ دارد و همچنان فعال است.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۵:۴۲ توسط:اهورا موضوع: بیوگرافی نظرات (0)